Die standpunte en menings vervat op hierdie webblad is nie noodwendig dié van die Nederduitsch Hervormde Kerk van Afrika nie. I tror på Gud. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni.», 22Juudas – se toinen, ei Iskariot – sanoi hänelle: »Herra, miksi teet niin? Johannes 14 1 "Julle moet nie ontsteld wees nie. ‘n Geloof wat sonder twyfel met oorgawe in **** se lewe geleef het en teenwoordig was. Beklager, der opstod en fejl med at indlæse videoen. 2 A-i-é motobin d’alogg ant la ca ‘d mè Pare; s’a fussa divers i l’avrìa già divlo; përchè i vad a pronteve ‘l pòst, 3 e s’i vad a pronteve ‘l pòst, i torneraj për pijeve ansema mi, parèj che là ‘ndoa ch’i son mi, i … 1 . 10:24+»Muistakaa, mitä teille sanoin: ei palvelija ole herraansa suurempi. 21Näin Jeesus puhui. »Minä olen viinipuu, te olette oksat. Minä annoin teille esimerkin, jotta tekisitte saman minkä minä tein teille. 1 . Totisesti, totisesti: ennen kuin kukko laulaa, sinä kolme kertaa kiellät minut.», 14114:1 Joh. 1.Johannes 5 13 Dette har jeg skrevet til eder, for at I skulle vide, at I have evigt Liv, I, som tro paa Guds Søns Navn. Te tunnette hänet jo nyt, olettehan nähneet hänet.», Filippus sanoi hänelle: »Herra, anna meidän nähdä Isä, muuta emme pyydä.». Uskokaa Jumalaan ja uskokaa minuun. Read verse in Luther Bible 1912 (German) 12:26,17:24Minä menen valmistamaan teille sijaa mutta tulen sitten takaisin ja noudan teidät luokseni, jotta saisitte olla siellä missä minä olen. 5:3Jos noudatatte käskyjäni, te pysytte minun rakkaudessani, niin kuin minä olen noudattanut Isäni käskyjä ja pysyn hänen rakkaudessaan. 2 In meines Vaters Hause sind viele Wohnungen. Ontwerp en internetdienste deur Delitech (PTY) Ltd. | Enige ongemagtigde gebruik of openbaarmaking daarvan geskied sonder toestemming van die Nederduitsch Hervormde Kerk van Afrika en kan as onwettig beskou word. In ons ontsteltenis, broers en susters, kom die Woord vandag na ons toe met ‘n wonderlike troosboodskap: ons is nie alleen in ons ontsteltenis nie. 3 Alle Dinge sind durch dasselbe gemacht, und ohne dasselbe ist nichts gemacht, was gemacht ist. Alles lyk reg. Pestyään heidän jalkansa Jeesus puki viitan ylleen ja asettui taas aterialle. Net so, geliefdes, wil God vir ons vandag in ons ontsteltenis troos. Oman rauhani minä annan teille, en sellaista jonka maailma antaa. Johannes 14:1 luottamus pelko huolehtiminen. This video is unavailable. Järkyttyneenä hän sanoi heille: »Totisesti, totisesti: yksi teistä kavaltaa minut.». Glaubet an Gott und glaubet an mich! 3:11,4:21Minä annan teille uuden käskyn: rakastakaa toisianne! Johannes 1 Lutherbibel 2017 Das Wort 1 Im Anfang war das Wort, und das Wort war bei Gott, und Gott war das Wort. Hvis ikke, ville jeg have sagt det til jer, for jeg er på vej hen for at gøre alt klar til, at I kommer. Syötyään leivänpalan Juudas lähti heti ulos. 11:22Joh. (EN) Matteo Pacor, Johannes Strolz, su Ski-DB.com. Johannes Brahms: Piano Concerto No. ? 2:13»Minä olen viinipuu, te olette oksat. Follow Calvary Chapel Herborn to never miss another show. 1713:17 Matt. Det Gamle Testamente 1931. 3:10+Joka ei pysy minussa, on kuin irronnut oksa: se heitetään pois, ja se kuivuu. 2013:20 Matt. Wenn es nicht so wäre, hätte ich euch dann gesagt: Ich gehe, um einen Platz für euch vorzubereiten? Dit sal Ek vir julle gee. »Olen puhunut teille tämän, jotta teillä olisi minun iloni sydämessänne ja teidän ilonne tulisi täydelliseksi. 12:31Joh. Packages from Johannes Schöpfer x86_64 repository of Slackware 14.1 distribution. 14 1 Niech się nie trwoży serce wasze. »Minä olen tosi viinipuu, ja Isäni on viinitarhuri. Kuivat oksat kerätään ja viskataan tuleen, ja ne palavat poroksi. Hän, Totuuden Henki, lähtee Isän luota ja todistaa minusta. Watch Queue Queue. Menu; Johannes. 24Ellen olisi tehnyt heidän keskuudessaan tekoja, joita kukaan toinen ei ole tehnyt, he eivät olisi syyllisiä. Jos minun sanaani on kuultu, kuullaan myös teidän sanaanne. Ek is by julle. Whoever does not love abides in death. »Te saatte puolustajan; minä lähetän hänet Isän luota. En julle nie alleen laat nie. Idę przecież przygotować wam miejsce. 2715:27 Luuk. Jos minua on vainottu, vainotaan teitäkin. Meer nog: wanneer ‘n geliefde van ons sterf, maak dit ons ook ontsteld. 10:40Luuk. Stream Johannes 14, 1 - 6 | Nils Kåre Strøm | Møteuke 17.02.2017 by Salem Bergen from desktop or your mobile device 1 argento (slalom gigante nel 2018) 2 bronzi (slalom gigante nel 2016; slalom speciale nel 2018) Collegamenti esterni. »Etkö sinä, Filippus, tunne minua, vaikka olen jo näin kauan ollut teidän seurassanne? Silloin, heti kun Juudas oli sen saanut, Saatana meni häneen. Jammer, die video kon nie laai nie. Jeesus sanoi hänelle: »Mitä aiot, tee se pian!» 28Kukaan aterialla olevista ei ymmärtänyt, miksi Jeesus sanoi hänelle näin. 15En sano teitä enää palvelijoiksi, sillä palvelija ei tunne isäntänsä aikeita. Hulle Meester is hewig ontsteld, en uit sy mond kom woorde wat hulle ook erg ontstel: Hy praat van afskeid, van verloëning, van weggaan. As dit nie so was nie, sou Ek nie vir julle gesê het Ek gaan om vir julle plek gereed te maak nie. 14:27Mark. 1714:17 Joh. Minä menen valmistamaan teille sijaa mutta tulen sitten takaisin ja noudan teidät luokseni, jotta saisitte olla siellä missä minä olen. Oli yö. 515:5 Fil. Ons reël daarom ook ons lewe so dat ons sommige dinge nie hoef te beleef nie. 15:121. En sy dissipels. Kyk na die groter prentjie, sê Hy. 1140062 and a company registered in England and Wales no. Een oomblik is alles reg, en die volgende oomblik is alles verkeerd. 2 Im Haus meines Vaters sind viele Wohnungen; wenn nicht, so hätte ich es euch gesagt. Eihän oksa pysty tuottamaan hedelmää, ellei se pysy puussa, ja samoin ette pysty tekään, ellette pysy minussa. 1513:15 Fil. Moenie net vaskyk in dit wat julle nou sien en ervaar nie. 19. huhtikuuta 2020; 17. helmikuuta 2018; 15. syyskuuta 2015; Liittyvät aiheet. 615:6 Matt. Kuinka voisimme tuntea tien?» 614:6 Joh. Kiano slimnote 14.1 na Allegro.pl - Zróżnicowany zbiór ofert, najlepsze ceny i promocje. Niinpä hän nousi aterialta, riisui viittansa ja kietoi vyötäisilleen pellavaliinan. r 14.1 Have faith in God and have faith in me: Or “You have faith in God, so have faith in me.” 2 There are many rooms in my Father's house. Die enigste pad na die Vader toe. Fil 4,7. 18»Jos maailma vihaa teitä, muistakaa, että ennen teitä se on vihannut minua. Johannes 14 speel af die aand voor die kruisiging van Jesus Christus. 80:9»Minä olen tosi viinipuu, ja Isäni on viinitarhuri. Olen puhunut tästä jo nyt, jotta te uskoisitte, kun se tapahtuu. Want hulle weet nie wat nou ewe skielik aangaan nie. Oman rauhani minä annan teille, en sellaista jonka maailma antaa. Johannes 14 Lutherbibel 2017 Jesus, der Weg zum Vater 1 Euer Herz erschrecke nicht! 2 In die huis van my Vader is daar baie woonplek. Ek is die Weg, die Waarheid en die Lewe. 5Sitten hän kaatoi vettä pesuastiaan, rupesi pesemään opetuslasten jalkoja ja kuivasi ne vyötäisillään olevalla liinalla. En daar sal vir julle almal plek wees. Kuivat oksat kerätään ja viskataan tuleen, ja ne palavat poroksi. Glaubt an Gott und glaubt an mich! 22:271. Uskokaa, kun sanon, että minä olen Isässä ja Isä on minussa. 1014:10 Joh. 14 Mitä te minun nimeeni vedoten pyydätte minulta, sen … 13Te puhuttelette minua opettajaksi ja herraksi, ja oikein teette: sehän minä olen. Maar ek gee julle ook my vrede. ... 1 Joh 2,20 2,27. Search. 14Mitä te minun nimeeni vedoten pyydätte minulta, sen minä teen. Tro også på mig. Vertrouw op God en vertrouw ook op Mij. Johannes 14:1 Uw hart worde niet ontroerd; gijlieden gelooft in God, gelooft ook in Mij. 14/10/2020 Wystawiono PŚP nr 20 09 /10/2020 Rada Budowy numer 24 11 /09/2020 Wystawiono PŚP nr 19 Opis Kontraktu . Jeesus tiesi, että Isä oli antanut kaiken hänen valtaansa ja että hän oli tullut Jumalan luota ja oli nyt palaamassa hänen luokseen. John 1:14 14 And z the Word a became flesh and b dwelt among us, c and we have seen his glory, glory as of the only Son 4 from the Father, full of d grace and e truth. 29Olen puhunut tästä jo nyt, jotta te uskoisitte, kun se tapahtuu. Hou net aan om op God te vertrou en hou ook aan om op My te vertrou. 1814:18 Matt. »En minä jätä teitä orvoiksi, vaan tulen luoksenne. ‘n Huis wat gewis en seker op ons wag. Minä sanon teitä ystävikseni, olenhan saattanut teidän tietoonne kaiken, minkä olen Isältäni kuullut. Pysykää minun rakkaudessani. Read more Share Copy 15:3Tähän Jeesus vastasi: »Se, joka on kylpenyt, ei tarvitse pesua, hän on jo puhdas.13:10 Osassa käsikirjoituksia: »Se, joka on kylpenyt, tarvitsee vain jalkojen pesun, muutoin hän on jo puhdas.» Ja te olette puhtaita, ette kuitenkaan kaikki.» 1113:11 Joh. Glaubet an Gott und glaubet an mich! Eihän oksa pysty tuottamaan hedelmää, ellei se pysy puussa, ja samoin ette pysty tekään, ellette pysy minussa. Totisesti, totisesti: ei palvelija ole herraansa suurempi eikä lähettiläs lähettäjäänsä suurempi. Als dat niet zo was, zou Ik het jullie wel gezegd hebben. Ja kun Jumala on hänessä kirkastunut, on Jumala myös itsessään kirkastava hänet, ja Jumala tekee sen aivan pian. Kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsikseni, jos te rakastatte toisianne.», »Herra, minne sinä menet?» kysyi Simon Pietari. 12:44»Älköön sydämenne olko levoton. 14 Og dette er den Frimodighed, som vi have over for ham, at dersom vi bede om noget efter hans Villie, hører han os. 2 W domu Ojca mego jest mieszkań wiele. Te tiedätte kyllä tien sinne minne minä menen.», Tuomas sanoi hänelle: »Herra, emme me tiedä, minne sinä menet. 22:3He olivat kokoontuneet aterialle, ja Paholainen oli jo pannut Juudaksen, Simon Iskariotin pojan, sydämeen ajatuksen, että tämä kavaltaisi Jeesuksen. 1813:18 Joh. Johannes 14:1; Johannes 14:27 Read chapter in Elberfelder 1905 (German) Please enter your email address associated with your Salem All-Pass account, then click Continue. Simon Pietari nyökkäsi hänelle, että hän kysyisi Jeesukselta, ketä tämä tarkoitti. 35Kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsikseni, jos te rakastatte toisianne.», 3613:36–38 Matt. Te olette jo puhtaat, sillä se sana, jonka olen teille puhunut, on puhdistanut teidät. Lapseni, enää vähän aikaa minä olen teidän kanssanne. Wenn es nicht so wäre, so wollte ich zu euch sagen: Ich gehe hin euch die Stätte zu bereiten. How to translate 约翰福音14章1 7节 Open Office Pt 12. Ek gaan plek voorberei. Ek gaan om vir julle plek te berei. Hoe bekend is hierdie woord nie. 1413:14 Luuk. Sitten hän kaatoi vettä pesuastiaan, rupesi pesemään opetuslasten jalkoja ja kuivasi ne vyötäisillään olevalla liinalla. Pelko. Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme asumaan hänen luokseen. As dit nie so was nie, sou Ek nie vir julle gesê het Ek gaan om vir julle plek gereed te maak nie. Osassa käsikirjoituksia: »Se, joka on kylpenyt, tarvitsee vain jalkojen pesun, muutoin hän on jo puhdas.», Ja te olette puhtaita, ette kuitenkaan kaikki.». Johannes 14:1-6 HOF. Johannes 14:1 Uw hart worde niet ontroerd; gijlieden gelooft in God, gelooft ook in Mij. Ek is die weg daarheen. Luottamus. Sinä päivänä te ymmärrätte, että minä olen Isässäni ja että te olette minussa ja minä teissä. Hän sanoi heille: »Ymmärrättekö te, mitä teille tein? Tror på Gud, og tror på mig! 1 . Kuinka voit sanoa: ’Anna meidän nähdä Isä’? Minä menen Isän luo. 36 Jeesus kulki siitä ohi, ja osoittaen häntä Johannes sanoi: »Katsokaa: Jumalan Karitsa!» 37 Kun opetuslapset kuulivat hänen sanansa, he lähtivät seuraamaan Jeesusta. En ontsteld. 27Silloin, heti kun Juudas oli sen saanut, Saatana meni häneen. 11Uskokaa, kun sanon, että minä olen Isässä ja Isä on minussa. 1215:12 Joh. Nouskaa, me lähdemme täältä!». Maar die dissipels weet nog nie dat die uur van afskeid gekom het nie. Gdyby tak nie było, to bym wam powiedział. 4Niinpä hän nousi aterialta, riisui viittansa ja kietoi vyötäisilleen pellavaliinan. 1 “Moenie ontsteld wees nie. Joh. Welcome to Reddit, the front page of the internet. »Älköön sydämenne olko levoton. 11:16Minun Isäni kodissa on monta huonetta – enhän minä muuten sanoisi, että menen valmistamaan teille asuinsijan. En hoe troos Hy hulle? 12»Totisesti, totisesti: joka uskoo minuun, on tekevä sellaisia tekoja kuin minä teen, ja vielä suurempiakin. 2:2Paljon en kanssanne enää puhu, sillä tämän maailman ruhtinas on jo tulossa. Opetuslapsi nojautui taaksepäin, Jeesuksen rintaa vasten, ja kysyi: »Herra, kuka se on?». 24:48Ap. i we Mnie wierzcie! 1:25Kun te tämän tiedätte ja myös toimitte sen mukaisesti, te olette autuaat. En Ek is die weg na daardie Vaderhuis toe. Vojàutri i l’eve fej an Nosgnor Dé, abie ‘d féj ëdcò an mi. As dit nie só was nie, sou Ek dit aan julle gesê het. Suurempaa rakkautta ei kukaan voi osoittaa, kuin että antaa henkensä ystäviensä puolesta. 3213:32 Joh. 2913:29 Joh. Oli yö. 2 I min Fars hus er der masser af boliger. Kyk na die groter prentjie. DailyVerses.net › Raamatun kirjat › Johannes › 14 < Johannes 14:1 > Älköön sydämenne olko levoton. 30Syötyään leivänpalan Juudas lähti heti ulos. Se, joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, tuottaa paljon hedelmää. Kun puhun teille, en puhu omissa nimissäni: Isä on minussa, ja minun tekoni ovat hänen tekojaan. JOHANNES 14:1 Laat julle hart nie ontsteld word nie; glo in God, glo ook in My. 14. 6:22Jos te kuuluisitte tähän maailmaan, se rakastaisi teitä, omiaan. 15:7,16:23,241. En ons is alleen. »Muistakaa, mitä teille sanoin: ei palvelija ole herraansa suurempi. Ilman minua te ette saa aikaan mitään. Gdyby tak nie było, to bym wam powiedział. 2 Im Haus meines Vaters sind viele Wohnungen; wenn nicht, so hätte ich es euch gesagt. Maailma ei voi Henkeä saada, sillä maailma ei näe eikä tunne häntä. How to translate 约翰福音14章1 7节 Open Office Pt 6. 714:7 Joh. 4:7Kol. The Francis Crick Institute Limited is a registered charity in England and Wales no. Glaubt an Gott und glaubt an mich! Hy sal by julle wees, julle sterk maak en troos. Want op ‘n keer was Jesus Christus ook ontsteld. Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän. Olkaa rohkeat, älkää vaipuko epätoivoon. 1 Mose. 2615:26 Joh. Lue Johannes 14 verkossa (KR92) Päivän Raamatun jae. Almal van ons vanoggend hier, ons wat **** goed geken het, sal kan getuig daarvan dat ook **** met oorgawe, met **** hele lewe bely het dat Jesus, en Jesus alleen, die enigste weg en waarheid en lewe is. Wat meer is: Ek los julle nie alleen nie, want Ek sal my Gees vir julle stuur. En tot dan, gee Hy ons sy Gees, en sy vrede. Wejdź i znajdź to, czego szukasz! Ek gaan om vir julle plek te berei. Om te dink dat ‘n mens eendag so voor die heilige God moet staan, broers en susters, maak ‘n mens ontsteld. Johannes Radebe (born 27 April 1987) is a South African dancer and choreographer. Jeres hjerte må ikke forfærdes! Johannes 14:1 Interlinear • Johannes 14:1 Flersprogede • Juan 14:1 Spansk • Jean 14:1 Franske • Johannes 14:1 Tysk • Johannes 14:1 Kinesisk • John 14:1 Engelsk • Bible Apps • Bible Hub Det Nye Testamente 1907. 6:64Jeesus tiesi, kuka hänet kavaltaisi, ja siksi hän sanoi, etteivät he kaikki olleet puhtaita. ‘n Ontmoeting wat nie uitgeskakel, uitgestel of misgeloop word nie. JOHANNES 14. Amen, © 2019 NHKA. Gioann [] 14 [] Discors d’adiù ‘d Gesù []. Kun niin teette, Isä antaa teille kaiken, mitä minun nimessäni häneltä pyydätte. Koska Juudaksella oli hallussaan yhteinen kukkaro, jotkut luulivat, että Jeesus oli käskenyt hänen ostaa jotakin juhlaa varten tai antaa almuja köyhille. 14 d “ Let not your hearts be troubled. 3:15»Minä jätän teille rauhan. Huolehtiminen. Die stem van die een wat naby ons was is nou vir altyd stil. Read verse in Statenvertaling (Dutch) Piet. Ok, adesso aspettiamo che ci illumini Volodya Kuinka voit sanoa: ’Anna meidän nähdä Isä’? 1613:16 Matt. Home. En daarom, broers en susters, troos Jesus Christus sy dissipels. 4 Wohin ich aber gehe, wißt ihr, und ihr kennt den Weg. Jesus Christus sê vandag vir ons, vir u en vir my:moenie ontsteld wees nie. Niin kuin minä olen rakastanut teitä, rakastakaa tekin toinen toistanne. Listen to Johannes 14, 1-6 by Calvary Chapel Herborn for free. Hän leikkaa minusta pois jokaisen oksan, joka ei tuota hedelmää, mutta jokaisen hedelmää tuottavan oksan hän puhdistaa liioista versoista, jotta se tuottaisi hedelmää entistä enemmän. Career. 3014:30 Ef. »Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani. Johannes Hahn - Ultime notizie su Johannes Hahn - Argomenti del Sole 24 Ore. Ultime notizie: Johannes Hahn. Ja, Ek gaan weg, maar Ek gaan om vir julle plek voor te berei. Se, joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, tuottaa paljon hedelmää. Ulrik Sandborg-Petersen, ParadigmsMasterPro.com. 1514:15 Joh. 1015:10 Matt. Johannes 14; Ny Verden-Oversættelsen af Bibelen (Studieudgave) Ingen video tilgængelig. Glo in God en glo ook in my. How to use picturebox button app Visual Studio C. 1 . Hulle wat my Vader as Vader aangeroep het, vir hulle almal sal daar plek wees. JOHANNES 14:1 Laat julle hart nie ontsteld word nie; glo in God, glo ook in My. 7:8Jos minä en olisi tullut ja puhunut heille, he eivät olisi syyllisiä, mutta nyt heidän on mahdotonta puolustella syntiään. 8:19Jos te tunnette minut, opitte tuntemaan myös minun Isäni. Glo in God; glo ook in My. Johannes Brahms (pron. 11:27+Jeesus tiesi, että Isä oli antanut kaiken hänen valtaansa ja että hän oli tullut Jumalan luota ja oli nyt palaamassa hänen luokseen. Kun niin teette, Isä antaa teille kaiken, mitä minun nimessäni häneltä pyydätte. Jos minua on vainottu, vainotaan teitäkin. Pysykää minussa, niin minä pysyn teissä. 4Pysykää minussa, niin minä pysyn teissä. 31Kun Juudas oli mennyt, Jeesus sanoi: »Nyt Ihmisen Poika on kirkastettu, ja Jumala on kirkastunut hänessä. 10:16Totisesti, totisesti: joka ottaa vastaan sen, jonka minä lähetän, ottaa vastaan minut, ja joka ottaa minut vastaan, ottaa vastaan sen, joka on minut lähettänyt.». Laat ons nie ontsteld wees oor ‘n geliefde wie se stem nie meer gehoor sal word nie. Become a Redditor. Nee, die geloof het, die geloof in Jesus Christus en die geloof in die opstanding. 16:33Room. Minä käännyn Isän puoleen, ja hän antaa teille toisen puolustajan, joka on kanssanne ikuisesti. »Minä en sano tätä teistä kaikista. 17Tämän käskyn minä teille annan: rakastakaa toisianne. Want Ek is die weg na die Vader. Jeg har set det, og jeg har aflagt det vidnesbyrd, at han er Guds søn.« So, moenie ontsteld wees omdat Ek weggaan nie. 14 We know that a we have passed out of death into life, because we love the brothers. 3413:34 Mark. 14 »Edra hjärtan vare icke oroliga. Johannesevangeliet Kapitel 14 Vejen og sandheden og livet. Połączy autostradę A2 z drogą ekspresową S8. Maailma ei voi Henkeä saada, sillä maailma ei näe eikä tunne häntä. Hän oli rakastanut omiaan, jotka olivat tässä maailmassa, ja hän osoitti heille täydellistä rakkautta loppuun asti. 14:29–31Luuk. 19:26,20:2,21:7,20Yksi opetuslapsista, se joka oli Jeesukselle rakkain, oli aterialla hänen vieressään. Die afskeid tussen Jesus en sy dissipels is dus voor die deur. Ek gaan om vir julle plek te berei. »Minä jätän teille rauhan. Det Gamle Testamente 1931. 7:34,8:21Lapseni, enää vähän aikaa minä olen teidän kanssanne. 215:2 Room. Ek gaan soontoe om vir julle plek gereed te maak. Tron på Gud; tron ock på mig. Te tunnette hänet jo nyt, olettehan nähneet hänet.», 8Filippus sanoi hänelle: »Herra, anna meidän nähdä Isä, muuta emme pyydä.». geskryf deur NHKA | Woensdag, 10 Julie, 2019 | Preke, Spesiale geleenthede. Johannes 14:1-3 Het Boek (HTB) Jezus: de weg, de waarheid en het leven. J, 14, 1-14 Do domu Ojca 1 Niech się nie trwoży serce wasze. 1914:19 Joh. confronto: Tadas Tarasevicius vs. Johannes Seeman 14.07.2018 - Estonia F1 (Parnu) 28Kuulittehan, mitä sanoin: minä menen pois, mutta tulen taas teidän luoksenne. Johannes 14:1-14 Joh 14:1 Laat julle hart nie ontsteld word nie; glo in God, glo ook in My. Johannes 14:1 Svenska 1917 (SV1917). 11:25Room. 6:20Siinä minun Isäni kirkkaus tulee julki, että te tuotatte runsaasti hedelmää ja niin osoitatte olevanne opetuslapsiani. 2614:26 Luuk. Minä annan teille uuden käskyn: rakastakaa toisianne! En sano teitä enää palvelijoiksi, sillä palvelija ei tunne isäntänsä aikeita. 214:2 Luuk. 1915:19 Luuk. Jeesus vastasi: »Minne minä menen, sinne et sinä nyt voi tulla minun kanssani, mutta myöhemmin kyllä tulet.» 37Pietari sanoi: »Herra, miksi en nyt pääse mukaasi? Nouskaa, me lähdemme täältä!». John 14:1 I Am the Way, and the Truth, and the Life. Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän. Oorsig van Johannes. 14:13,14+»Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, voitte pyytää mitä ikinä haluatte, ja te saatte sen. 815:8 1. Elke mens, gelowig of ongelowig sal eendag voor God moet staan. Tämä puolustaja on Totuuden Henki. Jesus se hemelvaart - Die groot gerusstelling. Kun te tämän tiedätte ja myös toimitte sen mukaisesti, te olette autuaat. Ons moet God daarom vertrou. 2215:22 Room. Jeesus vastasi: »Minä olen tie, totuus ja elämä. Die mense, die gelowige mens, broers en susters, kan egter nooit van God afskeid neem nie. 1 . 2 W domu Ojca mego jest mieszkań wiele. 14 gennaio 2020, 06:39 «Green deal» europeo, all'Italia 400 milioni su 7,5 miliardi di nuove risorse. ... How to translate 约翰福音14章1 7节 Open Office Pt 3. Alles voel reg. Acquista ora ed assicurati Cashback! [ˈbrams]; Amburgo, 7 maggio 1833 – Vienna, 3 aprile 1897) è stato un compositore, pianista e direttore d'orchestra tedesco del periodo tardo-romantico. He olivat kokoontuneet aterialle, ja Paholainen oli jo pannut Juudaksen, Simon Iskariotin pojan, sydämeen ajatuksen, että tämä kavaltaisi Jeesuksen. 6Kun Jeesus tuli Simon Pietarin kohdalle, tämä sanoi: »Herra, sinäkö peset minun jalkani?» 7Jeesus vastasi: »Tätä, minkä nyt teen, sinä et vielä käsitä, mutta myöhemmin sinä sen ymmärrät.» 8Pietari sanoi hänelle: »Sinä et ikinä saa pestä minun jalkojani!» Jeesus vastasi: »Jos minä en pese sinua, ei sinulla ole sijaa minun luonani.» 9Silloin Simon Pietari sanoi: »Herra, älä pese vain jalkojani, pese myös kädet ja pää.» 1013:10 Joh.

johannes 14 1

Erlkönig Gedicht Interpretation, Wo Hörst Du Den Buchstaben, Burritos Vegetarisch überbacken, Beliebte Vornamen 1949, Philipp Dittberner Familie, Verben Im Satz Pdf, Schießerei Stuttgart Heute, Loreley Sage Für Kinder,